niedziela, 30 października 2011

Dream of californication







 (wearing: camaieu pants - deichmann boots - h&m bag - sh scarf - no name coat - ? sweater)

Wreszcie nowy post! Wszystko to zasługa Mateusza, który przedwczoraj robił mi i mojej przyjaciółce zdjęcia w naszym miejscowym parku. Jak widać, jesień jest piękna, i spadło już dużo liści :) Sweterek, który mam na sobie wygrzebałam mamie z szafy. Komin za to, to nic innego, jak związany frędzlami szalik. Całość ciepła i idealna na takie dni, jakie ostatnio mamy.



2 komentarze:

  1. Oh, ale masz śliczną jesień, ja jak patrzę przez okno to wcale nie zachęca mnie do wyjścia na taki spacer.
    Zdjęcie, kiedy leżysz w liściach świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny outfit , i ten szalik w paski.. cudny !

    zuki-berlin.blogspot.com
    dodajemy się? :)

    OdpowiedzUsuń